05 september 2018

Dit was de najaarseditie van Retailbeurs Utrecht!

Drie dagen vol workshops, groots uitgedoste showrooms en enthousiaste bezoekers: de eerste editie van Retailbeurs Utrecht zit erop! Geniet na van 3 fantastische beursdagen.

Bezoekers konden een trendroute lopen en de nieuwe sieradenlijn van tatoeagekoning Henk Schiffmacher aanschouwen, gepresenteerd door de grote man himself. Ook konden ze social media workshops volgen. Erg nuttig, want social media is erg belangrijk om als retailer je klanten te begrijpen en te bereiken. Er werd flink genoten van culinaire hoogstandjes bij showrooms van o.a. KitchenAid en (dit jaar voor het eerst aanwezig met een grote showroom) AEG bij Kitchen & Dining. Bezoekers konden hun hart ophalen bij het Fashion World aanbod, lieten zich inspireren door de trends ‘Wild is het nieuwe stylish’ en ‘Geel is het nieuwe roze’ bij de diverse showrooms. Om je te vergapen aan het complete aanbod speelgoed, boeken, knuffels en spellen op Kids Universe, hoefde je beslist geen kind te zijn.