Marloes van den Berg
25 maart 2020

“We blijven behoefte houden aan persoonlijk contact”

Marloes van den Berg
Business unit manager Merken & Content bij Jaarbeurs

“Dat Trade Mart 50 jaar bestaat, daar ben ik echt trots op. Vanzelfsprekend was het niet: retail staat de laatste jaren flink onder druk. En toch hebben we het voor elkaar gekregen om samen met onze klanten relevant te blijven. Dat is een groot compliment waard. Het is geen garantie voor de toekomst, zeker niet, maar garanties heb je nooit. We moeten gewoon blijven meebewegen met de markt en vernieuwen als het nodig is. Dat hebben we altijd gedaan. Als je toen met nu vergelijkt, dan ziet het er heel anders uit. We brengen nog steeds de branche bij elkaar in het centrum van Nederland, maar op een andere manier. Ik geloof ook heilig dat hoe digitaler de wereld wordt, hoe meer behoefte we blijven houden aan persoonlijk contact. We zijn en blijven mensen. De vorm en frequentie waarin we elkaar zullen ontmoeten verandert wel. Dat is nou zo leuk aan werken bij Jaarbeurs en specifiek bij Trade Mart, daar mogen wij elke dag over nadenken.”